Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
Pokud se na zboží vyskytne vada, která není způsobena nesprávným užíváním výrobku, může být tato vada podána k reklamaci.
Vyplňte Formulář pro reklamaci, ideálně do 14 dnů po převzetí nebo nás kontaktujte na e-mailu: lenda.simkova@gmail.com a přiložte:
- vaše jméno, příjmení a adresu
- číslo objednávky nebo fakturu
- zboží, které je reklamováno
- popis vady
- fotku celé vady i detail potištěného místa nebo poškození (klidně z více úhlů)
- vámi navrhovaný způsob řešení reklamace - v případě menší vady přiměřenou slevu z ceny, v případě větší vady výměnu za nové zboží nebo vrácení peněz
Fotografie posíláme dodavateli, aby mohl vadu uznat a zajistit nový tisk nebo vrácení peněz. Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji, ale nejdéle do 30 dnů. Cílem je, aby všechno skončilo spokojeností na obou stranách. 💛
| Formulář pro reklamaci |
Výměna a vrácení zboží
Mikiny a trička tiskneme až po zadání vaší objednávky, takže na něj bohužel nelze uplatnit klasické odstoupení od smlouvy do 14 dnů jako u běžného zboží.
Co to znamená v praxi:
-
pokud si objednáte špatnou velikost nebo barvu, nelze ji jednoduše vyměnit, protože se produkt tiskne speciálně pro vás.;
-
doporučujeme tedy pečlivě zkontrolovat tabulku velikostí – najdete ji u každého produktu, kdykoli si nejste jistí, klidně nám napište, rádi poradíme.
Kdyby se přesto něco nepovedlo, nenecháme vás v tom – napište nám a pokusíme se najít řešení, např. slevu na nový kus nebo jinou formu kompenzace.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 775 998 084 nebo mi napište e-mail na lenda.simkova@gmail.com
Podrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách.
